سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت برای خلق حماسه عظیم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از مردم استان برای خلق حماسه عظیم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای خلق حماسه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهر‌ها و روستا‌ها در سراسر استان شاهد برپایی اجتماع عظیم مردم، و برپایی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است که به صورت یکپارچه و همزمان، در سراسر استان برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ همه دنیا شاهد خواهند بود که همزمان با خیابان‌های شهرکرد، میادین اصلی و مسیر‌های اعلام‌شده تمامی شهرها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنه آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی، حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید بیعت نمایند.»
 
گفتنی است: راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ و همزمان با سراسر کشور، در ۲۶۴ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ش

نمایش شکوه وحدت و همبستگی در ۲۲ بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.