سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرار جامعه قرآنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقاطع نواب صفوی

پوشش زنده تصویری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی تهران در ویژه برنامه «قرار قرآنیان» است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به ایستگاه چهلم رسیده است و چهل در ادبیات و معارف ما عدد کامل است و در آغاز دهه پنجم انقلاب همه دست در دست هم بدهیم و این کشور را که پر از استعداد‌های بالقوه  است به فعلیت برسانیم و همه در کنار هم یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشیم .

سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما عنوان کرد: قرار ما قرآنی‌ها در تهران خیابان آزادی تقاطع نواب صفوی جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما ساعت ۹ صبح است.امیدوارم این مسیر را باهم در ۲۲ بهمن طی کنیم و به اهداف مقدس قرآن و اهل بیت (ع) برسیم.

گفتنی است: پوشش زنده تصویری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی تهران (خیابان آزادی تقاطع شهید نواب) و همچنین دیگر شهرستان‌های سراسر کشور از مهم‌ترین بخش‌های در نظر گرفته شده در ویژه برنامه «قرار قرآنیان» است.

گفتگو با مسئولین فرهنگی و قرآنی کشور، اساتید، قاریان بین المللی، پیشکسوتان و کارشناسان قرآنی و معارفی، اجرای گروه‌های همخوانی و نیز پخش گزارش‌های مردمی از دیگر بخش‌هایی است که در برنامه «قرار قرآنیان»  تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.