سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله مظاهری:

پشتیبانی، حمایت و حضور گستردۀ مردم در موقعیّت‌های حسّاس، از نشانه‌های امداد الهی

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: پشتیبانی، حمایت و حضور گستردۀ مردم در موقعیّت‌های حسّاس، از نشانه‌های امداد الهی و آگاهی ملّت بزرگوار و سبب اسقرار و تداوم نظام مقدّس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت ا... مظاهری در پایان درس خارج‌فقه، به مناسبت فرارسیدن دهۀ فجر و در آستانۀ یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برای ملّت ایران دانست و گفت: این نهضت مقدّس، از ابتدا تاکنون و در همۀ مقاطع، همواره مشمول الطاف کریمانۀ الهی و عنایات ویژۀ حضرت ولیّ‌عصر«ارواحنافداه» بوده است.

وی افزود: پشتیبانی، حمایت و حضور گستردۀ مردم در موقعیّت‌های حسّاس، از نشانه‌های امداد الهی و آگاهی ملّت بزرگوار و سبب اسقرار و تداوم نظام مقدّس جمهوری اسلامی است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به معضلات معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم، با تأکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مطالبات مردم و نیز حلّ مسائل و رفع کمبودها و نارسایی‌ها، تصریح کرد مشکلات معیشتی و اجتماعی، هیچ‌گاه مردم غیور و باوفای ایران را از حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام و میهن اسلامی، باز نداشته و از این‌رو مسئولان و متصدّیان امور وظیفه دارند خالصانه در جهت بهبود وضعیّت کشور و حلّ مسائل مختلف مردم برنامه‌ریزی و اقدام جدّی بنمایند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن باعث ایجاد یأس در دل دشمنان و بدخواهان، است افزود: مردم فهیم و همیشه در صحنه، امسال نیز مثل سابق و حتی بهتر از گذشته، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، علیه اسلام و جمهوری اسلامی را خنثی خواهند ساخت.

 

انتهای پیام /س

دعوت آیت الله مظاهری برای شرکت مردم در راهپیمایی

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.