سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا لغو شد

مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا که قرار بود به میزبانی کشورمان در ۳۰ بهمن برگزار شود لغو و زمان دیگری برای برگزاری آن در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا قرار بود که از ۳۰ بهمن به میزبانی کشورمان در استان گلستان و شهر گرگان برگزار شود به دلیل انصراف ۲ تیم مهم از حضور در  این مسابقات، مسئولان فدراسیون به علت پایین آمدن سطح فنی کیفی بازی‌ها تصمیم گرفتند برگزاری این مسابقات را لغو و به زمان دیگری موکول کنند.  

تیم ملی اسکواش قطر که به عنوان یک مدعی در اسکواش غرب آسیا فعالیت می‌کند به علت مصدومیت یکی از ورزشکارانش از شرکت در این مسابقات انصراف داد. کشور عراق نیز به علت درگیری که بین کمیته ملی المپیک  و فدراسیون اسکواش این کشور بوجود آمده بود حاضر به شرکت در این بازی‌ها نشد.  

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان درمورد زمان جدید برگزاری مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی کشورمان و شهر گرگان گفت:  قرار بر این شد که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد، ما مسابقات قهرمانی غرب آسیا را با حضور قطر، اردن، عراق، کویت و ۲ تیم از ایران در همان شهر گرگان برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید: 

سلیمانی: لیگ اسکواش خرداد ۹۸ به پایان می‌رسد/ اسکواش کیش از کم کاری مسئولانش ضربه خورد

مسابقات "نشنال کلوز" اسکواش به میزبانی ساری برگزار خواهد شد

سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش باقی ماند


انتهای پیام/

تغییر زمان برگزاری مسابقات اسکواش غرب آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.