سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

تلاش برای ایجاد دوره‌های تخصص پزشکی/ ۴۰ درصد پرستاران آموزش دیده دانشگاه آزاد هستند

نفر گفت: حدود ۴۰ درصد پرستاران آموزش دیده دانشگاه آزاد هستند و بیش از ۱۰۰ دانشکده پرستاری و مامایی در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد در مراسم افتتاحیه بیمارستان فرهیختگان با اشاره به راه اندازی این بیمارستان اظهار کرد: اکنون و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این بیمارستان افتتاح می‌شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه این بیمارستان پس از سال‌ها افتتاح شده است، گفت: دانشگاه آزاد در خرداد ماه ۶۴ رشته علوم پزشکی را به وجود آورد و در سال ۸۶ این حوزه ساماندهی گرفت.

وی اظهار کرد: در ۱۵ شهر واحد‌های علوم پزشکی وجود دارد و در همه شهر‌های ایران بیش از ۱۰۰ دانشکده پرستاری و مامایی داریم، حدود ۴۰ درصد پرستاران کشور آموزش دیده دانشگاه آزاد هستند.

نفر با بیان اینکه در مجموع ۶۰ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف پزشکی وجود دارد، گفت: بیش از هزار تخت بیمارستانی در دانشگاه آزاد وجود دارد؛ ما ابتدا بیمارستان امام سجاد در تبریز، بیمارستان امام رضا در اردبیل را افتتاح کردیم و اکنون بیمارستان فرهیختگان با ۳۲۰ تخت در ۱۰ طبقه و ۴۶ هزار متر به بهره برداری رسید.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه عملیات ساخت بیمارستان فرهیختگان سال ۷۷ آغاز شده است، گفت: سال ۹۰ شاخه این بیمارستان به اتمام رسید و از بهمن ماه سال گذشته تجهیزات بیمارستان کامل شد.

وی با اشاره به هدف این بیمارستان بیان کرد: امیدواریم به کمک این بیمارستان رشته‌های تخصص را هم به چرخه آموزش‌های دانشگاه آزاد اضافه کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد در افتتاحیه بیمارستان فرهیختگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.