سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسفندماه نخستین پتروشیمی کوچک کرمانشاه احداث می شود

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کلنگ نخستین پالایشگاه کوچک پتروشیمی استان، در اسلام آبادغرب به زمین زده می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هدایت حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: نخستین پالایشگاه کوچک پتروشیمی استان، در اسلام آبادغرب تا قبل از سال کلنگ‌زنی و تا یک‌ساله آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

هدایت حاتمی  ادامه داد: پایین دست پتروشیمی به شدت اشتغالزا و استقلالی است و وابستگی به خارج از نظر دانش، مهارت وجود ندارد به شدت تاثیرگذار بر بدنه اجتماعی است و ما به دنبال آن هستیم که روحیه کار و تلاشگری را در استان ارتقا دهیم.

وی گفت: اکنون در استان سه پتروشیمی وجود دارد که ۱۰ عدد مینی‌بوس افراد آن را جابه‌جا می‌کنند و این پتروشیمی‌ها هیچ ارتباط اجتماعی از حیث اقتصاد اجتماعی با سطح استان ندارد، اما وقتی به پایین دست توجه کنیم با تمامی ارگان‌ها و مردم در ارتباط‌اند و با پالایشگاه‌های کوچک هم از بالادست به خوبی استفاده می‌شود هم بلافاصله بازار صادرات رونق خواهد گرفت.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان برای این مینی پالایشگاه هزینه و قرار بر کلنگ‌زنی در ۱۵ اسفندماه بوده است، در مرحله نخست حدود ۱۳۰ نفر ایجاد اشتغال و مواد و کار‌های اولیه مهیا و اگر با انرژی و بدون مانع‌تراشی به پیش رویم به خوبی این پالایشگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای  پیام/ز

اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان برای  مینی پالایشگاه هزینه می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.