سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌شود

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال با حضور گسترده مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: مردم ما همیشه حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته‌اند و جا دارد امسال با توجه به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است، مردم حضوری پرشور و پرشکوه در راهپیمایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سالگی به بلوغ رسیده است، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به نگاه دشمنان به میزان حضور مردم، همگان برای خلق حماسه‌ای دیگر وارد صحنه شوند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های متفاوتی برای دشمنان و دوستان انقلاب دارد، افزود: این حضور نشان می‌دهد که ملت ایران همیشه در میدان حضور دارد و صحنه را خالی نمی‌کند و راه را ادامه می‌دهد.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد: انقلاب اسلامی در۴۰ سال اخیر با دسیسه‌ها و توطئه‌های کوچک و بزرگ دشمن روبه‌رو بوده، اما مردم با سربلندی از همه آزمون‌ها بیرون آمده و اجازه پیروزی به دشمنان نداده‌اند.

وی گفت: مردم با وجود همه تنگنا‌ها و تهدیدها، از نظام و انقلاب به خوبی حمایت کرده‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی باعث دلگرمی دوستداران انقلاب می‌شود، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این پیام را دارد که ملت ایران در مقابل تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان خم به ابرو نمی‌آورد.

انتهای پیام/ک

 راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از اهمیت بالایی برخوردار است

برچسب ها: 22بهمن97 ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.