سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مداخله غیر قانونی سودجویان در تملک زمین

مدیرکل دفترنوسازی شهرداری مشهد گفت:نبود سیاست واحد در برخورد با مالکان زمین منجر به مداخله غیر قانونی سودجویان در تملک زمین ها شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، هدی پیروی مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: ۲۱ درصد از ۱۸۴ هزار و ۵۸۰ نفر جمعیت روستا‌های حریم مشهد، در سه روستای حاشیه‌ای کشف، ده‌رود و گرجی‌سفلی ساکن هستند.

وی با بیان اینکه این سه روستا در فاصله بسیار نزدیکی با شهر قرار دارند، افزود: هر چه از محدوده کانون شهر مشهد فاصله می‌گیریم به همراه کاهش میزان ارائه خدمات، از جمعیت روستا‌ها نیز کاسته می‌شود.

مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با بیان اینکه نیاز به بررسی دقیق ۱۳۸ روستا‌ی حریم مشهد داریم، افزود: ۹۰ هزار هکتار اراضی روستایی در حاشیه حریم شهر مشهد وجود دارد که مطابق قانون وظیفه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر ساخت‌وساز‌ها به عهده شهرداری می‌باشد.

پیروی با تاکید بر ضرورت ایجاد یک کارگروه اجرایی ویژه امور روستا‌های حریم مشهد، گفت: شورای اسلامی شهر مشهد با استفاده از ابزار‌های خود می‌تواند سیاست گذاری واحدی برای این روستا‌ها اعمال کرده و همه دستگاه‌های ذیربط در روستا‌های حریم را گرد هم آورده، منافع مشترک مردم و همه دستگاه‌ها را تضمین کند.

انتهای پیام//ف. ش
 

۲۱ درصد جمعیت روستاهای حاشیه مشهد در سه روستای حریم شهر

برچسب ها: شهرداری ، روستائیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.