سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس؛

بورس در پایان معاملات روی خوش ندید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۶۷.۸۵ واحدی به پله ۱۵۸ هزار و ۴۶۷ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۸.۹۴ واحدی به پله ۱۵۸ هزار و ۷۱۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۲۷۴ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشنر بخوانید: چراغ سبز تالار شیشه‌ای روشن ماند


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد وبملت، فولاد، خودرو، وتجارت، وبصادر و شکرین با روند صعودی و کالا با روند نزولی کار خود را آزاد کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۲.۳۸ واحدی به پله یک هزار و ۹۳۷ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۵۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۰ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس در پایان معاملات به پله ۱۵۸ هزار  واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۶۷.۸۵ واحدی به پله ۱۵۸ هزار و ۴۶۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۱۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز رمپنا، پارس و خودرو با روند صعودی ومعادن، فولاد، شپنا و دعبید با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با اُفت ۱.۲۲ واحدی به پله ۱ هزار و ۹۳۳ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۹۹ میلیون سهم طی ۸۹ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.