سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«لحظه های انقلاب» جمع خوانی شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه از جمع خوانی کتاب «لحظه‌های انقلاب» اثر «محمود گلابدره ای» در کتابخانه شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا شکاری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه گفت: همزمان با چهلمین سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، کتاب لحظه‌های انقلاب اثر محمود گلابدره‌ای توسط کتابداران و اعضای کتابخانه جمع خوانی شد.

وی افزود: کتاب "لحظه‌های انقلاب" توسط انتشارات کیهان در سال ۱۳۷۹ منتشر شده، اما به تازگی این کتاب از انتشارات دفتر نشر معارف است، در سال ۱۳۹۴ در ۴۵۶ صفحه و به تیراژ ۱۰ هزار نسخه نیز روانه‌ بازار شده است.

شکاری اظهار کرد: این کتاب گزارشی دقیق و منطبق بر واقعیت از لحظه‌های ناب و سرنوشت ساز مبارزات مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی در واپسین روز‌های رژیم شاهنشاهی است و به زیبایی نقش جوانان و قشر‌های مختلف جامعه به خصوص دانشجویان را در شکل گیری انقلاب نشان می‌دهد، قهرمان اصلی این کتاب، مردم مؤمن و انقلابی ایران هستند و انقلاب اسلامی حاصل انتخاب آگاهانه و نتیجه وحدت کلمه آن‌ها است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی را در وهله اول ترویج مطالعه، و سپس معرفی کتاب‌های مرتبط با انقلاب اسلامی ایران به اعضای نوجوان دانست تا آن‌ها هر چه بیشتر با روح انقلاب و فداکاری‌های مردم ایران در نخستین روز‌های انقلاب آشنا شوند.

انتهای پیام/گ

برگزاری جمع خوانی کتاب‌های انقلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.