سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون:بازی برابر میانمار سخت تر خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: نتوانستیم از فرصتهایمان در این دیدار استفاده کنیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت:بازی را خیلی خوب شروع کردیم و هر چه از زمان بازی می گذشت تیم ما با مهار چند باز یکن کلیدی هند، کاملا بازی را در اختیارگرفت. فرصت‌های خیلی خوبی هر دو تیم خصوصا تیم ایران داشت. میتوانستیم به گل برسیم، اما با کم شانسی نتوانستیم گل بزنیم.

او ادامه داد؛ نیمه دوم با سوت داور در یک حرکت بازیکن کنار خط هند کاملا غافلگیر شدیم و در کمال ناباوری گل خوردیم. در ادامه تغییر سیستم دادیم و با تغییر چند بازیکن و تعویض‌های فنی قصد داشتیم که بتوانیم جبران کنیم، اما تیم هند نهایت استفاده از میزبانی و رعایت نکردن فر پلی توسط بازیکنان در ۱۵ دقیقه پایانی که باعث میشد تمرکز بازیکنان ما پایین بیاید نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: باورم نمیشد که بتوانیم به این خوبی تیم هند را تحت فشار بگذاریم باید من و همه تیم افسوس فرصت‌هایی را بخوریم که گل نشد. البته هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم از لحاظ جسمانی آمادگی لازم را در بیشتر بازیکنان ندیدیم با توجه به فشار سفر و نداشتن زمان برای ریکاوری، خوب دور از انتظار نبود. باید از این باخت درس بگیریم و برای بازی با میانمار آماده شویم که مطمئن هستیم بازی به مراتب سخت تری خواهیم داشت. به نظر من فشار این بازی برای بازیکنان من خوب بود تا موقعیت خودشون رو بهتر درک کنند.


بیشتر بخوانید:

آزمون و شاگردانش در هند آزمون می‌دهند

اعلام برنامه زمانبندی تورنمنت بین المللی چهارجانبه هند


انتهای پیام / 

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان درباره شرایط این تیم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.