سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول کمیته مسابقات نجات غریق و غواصی استان قم عنوان کرد؛

اولین دوره مسابقات نجات غریق اورژانسی در قم برگزار شد

کرمانی زاده گفت:نخستین دوره مسابقات نجات غریق شبیه‌سازی واکنشی اورژانسی (SERC) به میزبانی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مسعود کرمانی‌زاده مسئول کمیته مسابقات نجات غریق و غواصی استان قم   با اشاره به اهمیت آموزش اورژانس در استخر‌ها گفت: ممکن است در استخر‌ها اتفاقاتی بیفتد که نیاز به مسائل اورژانسی باشد و به همین منظور شبیه‌سازی و به نوعی یک مانور برای ناجیان غریق استان قم برگزار کردیم.

مسئول کمیته مسابقات نجات غریق و غواصی استان قم با بیان اینکه ورزشکاران داوطلب و منجیان غریق استقبال چشمگیری از این رقابت‌ها داشتند،بیان کرد: تیم منجیان غریق استخر مریم با سرناجی‌گری احمد عسگری به مقام قهرمانی در این مسابقات رسید که مهدی مشهور و مهدی محمودی به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی،نخستین دوره رسمی و قانونی مسابقات نجات غریق شبیه‌سازی واکنش اورژانسی (SERC) طی هفته اخیر به میزبانی استخر نور قم برگزار شد.

کرمانی‌زاده تصریح کرد: تیم استخر دریا به سرناجی‌گری حمیدرضا میمندی و منجیان غریق علی مرادی و محمد نجفی در جایگاه دوم ایستادند و تیم استخر نور نیز به سرناجی‌گری محمد برغمدی و منجیان سعید زارعی و محمدرضا قدسی رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

وی عنوان کرد: سرداوری و داوری مسابقات نجات غریق شبیه‌سازی واکنش اورژانسی را سهیل آشتیانی، عضو تیم ملی نجات غریق و بیژن پیریایی، دبیر کمیته داوران فدراسیون نجات غریق و غواصی برعهده داشتند.

مسئول کمیته مسابقات نجات غریق و غواصی استان قم بیان کرد: شاطری، مدرس نجات غریق استان مرکزی، علیرضا اسماعیلی، مسؤول کمیته داوران و بنده از دیگر داوران این مسابقات بودیم.

کرمانی‌زاده  خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از سوی جمعی از پیشکسوتان ورزش‌های آبی قم، مسؤولان هیأت‌های ورزشی شنا، شیرجه، واترپلو و همچنین نجات غریق و غواصی استان قم و ... از این رقابت‌ها به عمل آمد.

وی با بیان اینکه از تیم‌های برتر با اهدا کاپ، مدال و حکم تقدیر به عمل آمد، گفت: طی مراسمی در جریان برگزاری این مسابقات، از سهیل آشتیانی، قهرمان نجات غریق جهان در سال ۲۰۱۸، رکورددار کشوری رشته شنا و مربی تیم ملی نجات غریق و غواصی، به دلیل عملکرد فوق‌العاده در رقابت‌های جهانی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مسابقات نجات غریق شبیه‌سازی واکنش اورژانسی در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.