سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه خبری هیل اعلام کرد؛

تلاش کاخ‌سفید برای پیدا کردن فردی که برنامه روزانه ترامپ را لو داده است

کاخ‌سفید تحقیقاتی را به منظور یافتن فردی که برنامه روزانه رئیس‌جمهور آمریکا را به پایگاه خبری آکسیوس لو داده است، آغاز کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، بنابر گزارش‌ها، کاخ سفید تحقیقات داخلی را برای پی بردن به اینکه چه کسی برنامه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را این هفته به پایگاه خبری آکسیوس لو داده، آغاز کرده است.

روز جمعه پولیتیکو گزارش داد تحقیقاتی که به تائید میک مولوینی، کفیل ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید و خود شخص رئیس جمهور آمریکا رسیده، به دفتر فناوری اطلاعات کاخ سفید ارجاع شده و این دفتر در حال بررسی فهرست افراد مظنون است. یک مقام دولتی آمریکا به پولیتیکو گفت: مجرم احتمالا یک کارمند دولتی است که در کاخ سفید مشغول به کار است و جزء افرادی که رئیس جمهور برای فعالیت در دولت انتخاب کرده، نیست.

کاخ سفید پیشتر درز اطلاعاتی را که نشان می‌داد در سه ماهه گذشته، رئیس جمهور آمریکا نزدیک به ۶۰ درصد از زمان خود را صرف کار‌های بیهوده کرده، مورد انتقاد قرار داد. منتقدان از برنامه زمانی رئیس جمهور انتقاد کردند و گفتند این برنامه ثابت می‌کند که ترامپ نسبت به انجام مسئولیت خود کوتاهی می‌کند.

آکسیوس هفته گذشته به نقل از منابع کاخ سفید گزارش داد پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره سال ۲۰۱۸، دونالد ترامپ نزدیک به ۶۰ درصد از زمان خود را صرف کار‌هایی از جمله توئیت کردن و تلفن زدن کرده است. براساس گزارش آکسیوس، به نظر می‌رسد این اطلاعات درز یافته، با برنامه‌های قبلی اعلام شده از سوی کاخ سفید درباره برنامه کاری رئیس جمهور در مغایرت است. بررسی دقیق اسناد فاش شده بر اساس برنامه روزانه شخصی ترامپ و فهرست کار‌های وی در طول سه ماه گذشته نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا با آسودگی خاطر بخش اعظم اوقات خود، یعنی حدود شصت درصد، را صرف امور بسیار شخصی و غیرمربوط به کار کرده است.

براساس اطلاعات درز یافته از روز شش نوامبر و پس از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره تا روز اول فوریه، حدود ۲۹۷ ساعت از مجموع ۵۰۲ ساعت برنامه کاری روزانه ترامپ به فعالیت‌هایی مبهم و بی هدف و فاقد برنامه اختصاص داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.