سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزاری جشنواره حمایت از کالای ایرانی برای دانش آموزان

مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی به تشریح جزئیات جشنواره حمایت از کالای ایرانی برای دانش آموزان پرداخت.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره برگزاری جشنواره حمایت از کالای ایرانی با اشاره به اینکه این برنامه از برای تحقق شعار سال در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های سرود همگانی، فیلم، نمایش خیابانی، نمایشنامه نویسی، خوشنویسی، تولید پادکست، نقاشی خط ، پوستر، شعر و داستان کودک و نوجوان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را از طریق لوح فشرده به دبیرخانه ارسال کنند و ضوابط و شرایط شرکت در جشنواره هم به صورت پوستر به مدارس اعلام شده همچنین در سایت مربوط به این جشنواره هم ضوابط قابل مشاهده است.

رمضانی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۳۰ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت و با توجه به مهلت در نظر گرفته شده انتظار مشارکت حداکثری دانش آموزان در این برنامه را داریم.

مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی گفت: مجری این طرح کانون های فرهنگی و تربیتی هستند و اطلاع رسانی و جذب دانش آموزان و عملیات ثبت نام بر عهده آنهاست.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره حتما باید ارتباط موضوعی با فراخوان را رعایت کند، تاکید کرد: شوراهای دانش آموزی فعال در این حوزه در هر استان از سوی ستاد برگزاری جشنواره تجلیل خواهند شد همچنین انتظار داریم تا مدیران مدارس هم فضای لازم برای اطلاع رسانی و تبلیغات دانش آموزان را فراهم کنند و از امکانات و تجهیزات مدرسه در مسیر شرکت در این جشنواره بهره بگیرند.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری جشنواره حمایت از کالای ایرانی برای دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.