سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ظهیری خبر داد

آماده باش پلیس پایتخت در روز ۲۲ بهمن

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از آماده باش پلیس پایتخت در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص تدابیری انتظامی مراسم ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد:در چهلمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پلیس پیشگیری نیز در آماده‌باش کامل است و نه تنها برای روز راهپیمایی بلکه از ابتدای دهه فجر مأموران پلیس پیشگیری نسبت به تأمین امنیت مراسم‌های این ایام حضوری فعال داشته‌اند.

وی افزود: در این روز همکاران من در نقاط مختلف از مسیر‌های راهپیمایی حضور مستمر داشته و نسبت به تأمین امنیت راهپیمایی اقدام خواهند کرد. ضمن اینکه علاوه بر مسیر‌های راهپیمایی تیم‌های گشت زنی در سطح محلات سراسر پایتخت نیز فعال هستند و اقدام به گشت زنی هدفمند خواهند کرد.

سرهنگ ظهیری گفت: استقرار مأموران پلیس پیشگیری به همراه سایر ماموران انتظامی تا پایان راهپیمایی و خالی شدن معابر از جمعیت راهپیمایان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد:همکاران من نسبت به تأمین امنیت مراسم‌های مربوط به شهادت فاطمه الزهرا (س) در اماکن پرتجمع اقدام خواهند کرد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: توصیه همیشگی پلیس این است که شهروندان هنگام خروج از منزل از بسته بودن در‌ها و پنجره‌ها و نیز در بالکن خانه مطمئن شوند. همچنین خودروی خود را در معابر تاریک و بدون روشنایی پارک نکنند و حتماً از قفل پدال و فرمان استفاده کنند و از قراردادن اقلام قیمتی یا مواردی نظیر کیف پول و … نیز در داخل خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.