سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الیاسی: مراحل قانونی مدیرعاملی بهتاج یک ماه طول کشید/ قصد جذب تیموریان را نداریم

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: کار‌های قانونی برای حضور بهتاج در سمت مدیرعاملی تراکتورسازی یک ماه طول کشید تا نامش در ثبت شرکت‌ها درج شود.

عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب بهتاج به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: ایوب بهتاج مدیرکل سابق وزارت ورزش و جوانان با نظر اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی مدیرعاملی این باشگاه را برعهده گرفت و از امروز فعالیت خود را در این باشگاه آغاز می کند. 

الیاسی درباره اینکه پروسه انتخاب مدیرعامل تراکتورسازی طولانی شد، گفت:  بهتاج مدیریت اداره کل وزارت ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را تحویل داد تا مشکلی برای عهده دار شدن مدیرعاملی تراکتورسازی نداشته باشد. همچنین یک ماه طول کشید تا کارهای قانونی برای حضور بهتاج در مدیریت باشگاه را انجام بدهیم و نامش در ثبت شرکت ها به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی درج شود. 

رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی تصریح کرد: بهتاج سابقه ورزشی دارد و یکی از مدیران کاربلد است که امیدوارم بتواند اهداف و برنامه های خود را در باشگاه تراکتورسازی اجرا کند. 

او درباره احتمال جذب آندرانیک تیموریان بیان کرد: ما می توانیم ۳ بازیکن آزاد جذب کنیم اما اکنون بازیکن خاصی را مدنظر نداریم تا به خدمت بگیریم. به هر حال قصد جذب تیموریان را نداریم. 

الیاسی درباره بازی بعدی تراکتورسازی برابر نساجی مازندران گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و برای کسب ۳ امتیاز به مصاف تیم نساجی مازندران می رویم. تیم ما در بازی اول نیم فصل دوم برابر تیم نفت مسجد سلیمان هم خوب بازی کرد و در نهایت ۳ امتیاز این بازی را کسب کردیم و بازیکنان با روحیه بالا آماده بازی برابر تیم یکدست نساجی مازندران می شوند. 


بیشتر بخوانید: 

بی ثباتی صندلی مدیریت و نیمکت فنی تراکتورسازان در آستانه نیم فصل دوم

از پشت پرده استعفای اسدی و تقوی تا احتمال حضور کی‌روش برای هدایت تراکتورسازی

الیاسی: سازمان ثبت شرکت‌ها حضور همزمان اسدی در ۲ شغل را قبول نکرد


انتهای پیام/ 

اظهارات الیاسی درباره انتخاب مدیرعامل جدید تراکتورسازی 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.