سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ سال مقاومت در برابر دشمنی‌ها، ایران را سرافراز کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ۴۰ سال مقاومت در مقابل دشمنی‌های جهان استکبار در بیرون و مزدوران داخلی، ایران را سرافراز و پیروز کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: در چهار دهه گذشته دشمنان با تمام قوا برای شکست انقلاب آمدند، اما این انقلاب سرافرازانه در مقابل هجمه‌های مختلف ایستاد و آن‌ها را شکست داد.

وی بیان کرد: استکبار زمانی که ایران را از دست داد متوجه شد جوهره انقلاب اسلامی با استقلال طلبی، مردم سالاری، مدیریت دانش بنیان، رشد و پیشرفت، تمدن آفرینی و عدالت گری گره خورده است و با روحیه آنان که چپاول گری ثروت‌ها و تسلط در مراکز قدرت است در تضاد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: تمام نظریه پردازان جهان غرب به این امر واقف هستند که انقلاب اسلامی باعث مرگ تدریجی تفکر سرمایه گذاری غرب و مارکسیسم شرق است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: دشمن در طول چهل سال گذشته همواره به دنبال ایجاد ناامنی و بحران در کشور بود، اما مردم ایران هر روز با خلق حماسه‌ای باعث شده این توطئه‌ها به استکبار برگردد.

وی گفت: با وجود هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها و فشار‌های بین المللی، ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی حرکت کرد و افتتاح و آغاز اجرای طرح‌های مختلف در سراسر کشور نمادی از این پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دهه پنجم انقلاب اسلامی را دهه عقلانیت، رشد، مدیریت و بصیرت سیاسی درعرصه‌های داخلی و خارجی بر اساس آموزه‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با رای و حمایت مردم به پیروزی رسید وتاکنون هیچگاه ایران به این شکل استقلال و آزادی نداشته و سرعت پیشرفت را اینچنین تجربه نکرده است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب از طرفی مقابل تهاجم استکبار ایستاده و از طرف دیگر توسعه و پیشرفت را در کشور رقم می‌زند.

وی بیان کرد: تنها راه پیروزی ملت ایران درمقابل جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و انقلابی وپیروی از رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بر الگو‌پذیری از شیوه زندگی آن حضرت تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

دهه پنجم انقلاب زمان تحقق آرمان‌هاست

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.