سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از دانش آموز برتر استانی در کنکور آزمایشی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با حضور امام جمعه شهرستان مراسم تجلیل از دانش آموز رتبه سوم استانی در کنکور آزمایشی در دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص) برگزار شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش پرورش بهبهاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: با حضور امام جمعه شهرستان بهبهان، معاونین، جمعی از کارشناسان اداری، کادر و دانش موزان دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص) از سجاد ارغا دانش آموز این دبیرستان که در مرحله اول کنکور آزمایشی رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده بود، با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون دانش آموزان مستعد و توانمند بهبهانی در عرصه‌های علمی و تربیتی باشیم.

گفتنی است، امام جمعه شهرستان بهبهان در این مراسم از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی سخن گفت و دانش آموزان را به پاسداشت خون شهدا و ارج نهادن به آرمان‌های نظام مقدس حمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

عبدی پور عنوان کرد: برپایی بازارچه‌های کارآفرینی در مقطع متوسطه دوره اول با هدف آشنایی دانش آموزان با رشته‌های شغلی و دنیای واقعی درآمد زایی است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در ادامه با اشاره با اینکه دانش آموزان در این فعالیت عملی، توانایی، دانش و علم خود را کاربردی می‌کنند، بیان داشت: کشف استعداد‌های دانش آموزی در زمینه‌های مختلف، ایجاد حس اعتماد به نفس و استقلال در دانش آموزان و مشارکت در کار گروهی را می‌توان از دیگر اهداف مهم برگزاری این بازارچه کارآفرینی عنوان کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.