سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان سوم اسکی بازان فارس در مسابقات استعداد‌های برتر آلپاین کشور

رقابت‌های اسکی استعداد‌های برتر کشور برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یزدان پناه رییس هیات اسکی استان فارس گفت: در روز دوم مسابقات رده سنی نونهالان بخش دختران آتنا کیاشمشکی و منور ساوجی از تهران اول و دوم شدند و زهرا سادات حسینی از خراسان رضوی سوم شد.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان آرتمیس حسینی مهرناز کیاشمشکی از تهران به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند و نازنین مقدید از البرز سوم شد.

رییس هیات اسکی استان فارس افزود: در رده سنی نونهالان پسر آرش صالحی اسکی باز فارسی قهرمان شد، کیان ساوجی نیا از تهران بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد و آرمان تیر از البرز در رده سوم قرار گرفت.

یزدان پناه اضافه کرد: حسام کلهر از البرز در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال طلا شد و علی کلهر از البرز و سام رضایی از فارس به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در رده بندی مدالی اسکی آلپاین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور، تهران با پنج طلا، هفت نقره و یک برنز قهرمان شد، البرز با دو طلا، یک نقره و چهار برنز در مکان دوم ایستاد و فارس با یک طلا و دو برنز و خراسان رضوی با یک برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در مجموع اسکی آلپاین و اسنوبرد هم تهران با کسب ۸ طلا، ۸ نقره و چهار برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، البرز با بدست آوردن پنج طلا، هشت نقره و شش برنز دوم شد و اصفهان با ۲ طلا، ۳ برنز و فارس با یک طلا و ۲ برنز سوم و چهارم شدند.

پیست بین المللی پولاد کف سپیدان استان فارس میزبان مسابقات ورزشی استعداد‌های برتر پسر و دختر اسکی کشور بود.
انتهای پیام/م

تهران قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر اسکی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.