سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: تحقیقات دموکرات‌ها ادامه «شکار توهمات» مولر است

دونالد ترامپ بار دیگر تحقیقات دموکرات‌ها درباره او و پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا را زیر سوال برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه تحقیقات اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا درباره او را ادامه اقدامات «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا دانست و باز هم این تحقیقات را «شکار توهمات» توصیف کرد.

ترامپ در یکی از دو توییت صبحگاهی خود نوشت: «آدام شیف پس از اینکه هیچ مدرکی درباره همدستی با روسیه پیدا نشده حالا اعلام می‌کند قصد دارد تمام جنبه‌های زندگی من را از مالی تا شخصی بررسی کند. در صورتی که هیچ دلیلی برای انجام چنین کاری وجود ندارد. چنین چیزی هرگز اتفاق نیفتاده. آزار نامحدود رئیس جمهور... دموکرات‌ها و کمیته هایشان دیوانه شده اند. جمهوری خواهان هیچ وقت چنین کاری با رئیس جمهور اوباما نکردند... این ادامه شکار توهمات است».

او بار دیگر روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «آزار رئیس جمهوری، نباید هرگز به کسی اجازه چنین کاری داده شود!»

شیف که رئیس جدید کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا است طرح‌هایی را برای تحقیق درباره وضعیت مالی ترامپ و مداخله روسیه در انتخابات این کشور در نظر دارد. شیف پس از حملات ترامپ اعلام کرد تهدید‌های رئیس جمهور باعث منحرف شدن او از هدفش نمی‌شود.

وی در این خصوص گفت: «من می‌دانم چرا نظارت معنادار بر رئیس جمهور ترامپ، او را تا این حد می‌ترساند. دلیلش این است که چندین نفر از همکاران نزدیکش در حال رفتن به زندان هستند، بقیه انتظار برگزاری دادگاه را می‌کشند و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد».

گفته می‌شود تحقیقات شیف و دموکرات‌های مجلس نمایندگان تا زمان آغاز کمپین‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتقاد ترامپ از تحقیقات دموکرات‌ها درباره او و پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.