سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مهاباد

دبیر کمیته قرآن و مساجد ستاد دهه فجر شهرستان مهاباد از برگزاری محفل انس با قرآن کریم بمناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد ارجمندی دبیر کمیته قرآن و مساجد ستاد دهه فجر شهرستان مهاباد گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر انقلاب با حضور قاریان ممتاز در مسجد بداق سلطان مهاباد برگزار شد.

وی افزود: این محفل نورانی با حضور قاریان ممتاز قرآنی در گروه‌های کودکان، نوجوان و جوانان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و به صورت تلاوت مجلسی برگزار شد.

وی گفت: در این محفل مصعب باب الدینی، کیا عثمانی و مسعود عبدالله زاده از قاریان برتر این شهرستان به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند.

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های مساجد شهرستان مهاباد اضافه کرد: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن نهادینه شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن در بین نسل‌های جوان و شناسایی استعداد‌ها و نخبگان قرآنی عنوان کرد.

در ادامه این مراسم، ماموستا عمرمدرسی، امام جماعت مسجد بداق سلطان در سخنانی به نقش قرآن و تعالیم دینی درکاهش آسیب‌های اجتماعی و غنی بخشی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پرداخت.

انتهای پیام/ج

محفل انس با قرآن کریم در مهاباد برگزار شد

برچسب ها: دهه فجر 97 ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.