سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانون پرورش فکری در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از حضور این نهاد فرهنگی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ۱۷ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در اهواز آغاز به کار کرده و کانون با برپایی یک غرفه ۱۵۰ متری مجزا در سالن فجر، کتاب‌ها و محصولات کمک‌آموزشی تولیدشده خود را به مخاطبان عرضه کرده است.

وی افزود: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، کانون در برگزاری نشست‌های تخصصی ادبیات کودک و نوجوان با دعوت از نویسندگان مطرح کشور همچون مصطفی رحماندوست، طیبه شامانی و کمال شفیعی مشارکت فعال دارد.

کیانی بیان داشت: امسال در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، ٥٦٧ ناشر و نمایندگی در ٣٤٠ غرفه و ٩١ هزار و ١٢٥ عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، دین، کودک و نوجوان، کمک‌آموزشی و دانشگاهی و همچنین بخش عربی شرکت دارند.

گفتنی است؛ سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان با حضور ناشران داخلی و خارجی از ١٧ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ٢٣ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۲ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/گ

افتتاح نمایشگاه کتاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.