سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد:

جشنواره فرهنگی ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نابینایان استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

حسین دشتی رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر جشنواره فرهنگی_ ورزشی نابینایان و کم بینایان استان با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار نابینا  و کم بینا در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

دشتی افزود: در این جشنواره ورزشکارانی از رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در رشته‌های گلبال، دو ومیدانی، شطرنج، طناب کشی و پرتاب توپ  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره فرهنگی و ورزشی، ورزشکارانی از شهرستان‌های مهریز، بافق، ابرکوه، اردکان و میبد حضور داشتند ادامه داد: در پایان این رقابت ها، به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد  اظهار داشت: تیم پیشکسوتان گلبال استان یزد موفق شد در مسابقات گلبال پیشکسوتان قهرمانی کشور که به میزبانی بابلسر برگزار شد به مقام سوم کشوری دست یابند.

انتهای پیام/ غ

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.