سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس از وضعیت این رشته رزمی

سرپرست اسبق تیم ملی بوکس گفت: در فدراسیون بوکس باند بازی موج می‌زند چرا وزارت ورزش و جوانان ورود نمی‌کند.

عیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی بوکس برای مسابقات تدارکاتی همراه کادرفنی راهی تورنمنت مجارستان شده است. تیم ملی بوکس در شب اول رقابت‌های مجارستان تمام بازی‌های خود را واگذار کرده است که این نشان از بی برنامگی فدراسیون برای این مسابقات بوده است.

او گفت: نکته قابل توجهی که برای سفر‌های تیم ملی وجود دارد آن است که ثوری رئیس فدراسیون بوکس همیشه دوستان و همشهری‌های خود را به عنوان سرپرست تیم اعزام می‌کند. ثوری برای رقابت‌های مجارستان مدیر ورزش استان سیستان و بلوچستان را به عنوان سرپرست اعزام کرده است. این فرد کسی است که برای جلسه‌ی فدراسیون جهانی بوکس آیبا به عنوان مترجم ثوری اعزام شده بود. سوال من این است چرا وزارت ورزش و جوانان در باند بازی‌های فدراسیون بوکس دخالت نمی‌کند؟

او افزود: قرار بر این است رئیس هیئت‌های استانی همیشه همراه تیم ملی به عنوان سرپرست اعزام شوند و چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد!

گل محمدی در پایان اظهار کرد: وقتی با کلانتری، دبیر فدراسیون بوکس صحبت کردم او گفت: ما قدرت انجام هر کاری را داریم. من بسیار پشیمانم که یک خانه رایگان در اختیار نظری دبیر فدراسیون بوکس قرار دادم چرا که آن‌ها هیچ ارزشی برای بوکس قائل نیستند.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره اتفاقات اخیر بوکس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.