سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح گازرسانی به ۳ روستا و ۲۰ واحد صنعتی دشتستان

گازرسانی به روستا‌های نورآباد خون، نی نیزک و امیرآباد و ۲۰ واحد صنعتی دشتستان با حضور استاندار بوشهر به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، برای اجرای طرح گازرسانی به این مناطق ۴۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

استاندار بوشهر در مراسم افتتاح این طرح گفت: دهه فجر یادآور روز‌های شیرینی است که مردم با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیروز و این ایام برای ملت خاطره انگیز است.

عبدالکریم گراوند افزود: بعد از چهار دهه از عمر انقلاب خاطرات شیرینی در دهه فجر به نمایش گذاشته می‌شود، اما مشکلات و تنگنا‌ها را نادیده نمی‌گیریم.

وی بیان کرد: تریبون‌هایی فعال هستند که می‌خواهند خدمات دولت را کمرنگ کنند و با کمال تاسف برخی تریبون‌های داخلی هم به دنبال کم رنگ کردن خدمات نظام هستند.

استاندار بوشهر گفت: در بخش‌های توسعه‌ای استان اتفاقات زیادی رخ داده و دولت هیچ کم کاری نداشته است، هرچند به این توسعه قانع نیستیم و می‌توانیم با وحدت شتاب بیشتری به این روند بدهیم.

فرماندار دشتستان نیز گفت: اکنون همه شهر‌ها و بیش از ۹۳ درصد روستا‌های شهرستان دشتستان از نعمت گاز برخوردارند.

ارسلان زارع افزود: پیش از انقلاب فقط پنج شهر دشتستان از نعمت برق برخوردار بودند اکنون همه مناطق این شهرستان دارای برق هستند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ۹ شهر و روستای این شهرستان از شبکه آب برخوردار بودند، تصریح کرد: امروز ۹۶ درصد مناطق این شهرستان از نعمت آب برخوردارند.

انتهای پیام/ک

افتتاح گازرسانی در دشتستان

برچسب ها: دهه فجر ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.