سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۵ طرح گازرسانی در رامسر

مدیرعامل گاز مازندران از بهره برداری از ۵ طرح گازرسانی در رامسر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمدپور مدیرعامل گاز مازندران در آیین گاز رسانی به روستا‌های گانکسر، لتر، بهارپشته، طالش سرا و لترنسا گفت: برای گازرسانی به ۵ روستای استان ۳۱ کیلومتر شبکه گذاری، ۷۰۰ مشترک با ۴۵۰ علمک گذاری انجام شده است.

وی افزود: این طرح با اعتبار ۸ میلیارد تومان و در مدت ۲ سال با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی انجام شده است.

مدیرعامل گاز مازندران گفت: گازرسانی به مناطق جواهرده و جنت رودبار و اشکور در شهرستان رامسر در سال ۹۸ کار اجرایی آغاز خواهد شد تا کسی برای گرمایش از سوخت‌های فسیلی استفاده نکند

احمدپور با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۴۷ روستای مازندران گاز دار شدند، افزود: تا پایان امسال ۱۷۰ روستا گازرسانی خواهد شد.
وی گفت: اگرچه تحریم‌ها کار را سخت کرد، اما در مقابل تحریم‌ها ایستادیم و توانستیم در بخش گازرسانی از آن عبور کنیم.

توسعه رامسر در گرو توسعه روستاهاست

شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم گازرسانی به ۵ روستای شهرستان رامسر با بیان اینکه هیچ روستایی قبل از انقلاب گاز نداشتند، گفت: به برکت نظام و ایستادگی مردم دستاورد‌های متعددی در کشور ایجاد شد که گازرسانی به ۹۰ درصد روستا‌های کشور از جمله آن است.

وی افزود: نمیتوان منکر فساد در کشور بود، اما اقتدار کشور با نمیتوان با اینگونه مباحث مقایسه کرد و تشویق و تنبیه باید جای خودش باشد.

شریعت نژاد توسعه شهرستان رامسر را مبتنی بر توسعه جواهرده و جنت رودبار و اشکور دانست و با بیان اینکه هرچه این مناطق توسعه یابند شهرستان اشتغال و رونق اقتصادی و تولید افزایش می‌یابد، گفت: مردم ایران در ۲۲ بهمن اتحاد و پشتیبانی از نظام را به دنیا نشان خواهند داد.

گاز رسانی به گانکسر مانند آزاد راه تهران شمال بود

احمد هاشمی رییس شورای اسلامی روستای گانکسر در آیین بهره برداری از گازرسانی به روستا‌های گانکسر، طالش سرا، لتر، بهارپشته، پیازکش و لتر نسا با بیان اینکه مطالبه گازدار شدن مردم این روستا به ۱۰ سال رسیده بود، افزود: این پروژه مانند آزاد راه تهران شمال درحال تبدیل شدن به آرزو برای مردم منطقه بود

وی گفت: در روستا‌های مجاور و در فاصله ۱۰۰ متری این روستا مردم از نعمت گاز بهره‌مند بودند، اما مردم روستا‌های ما کپسول را بر دوش میگرفتند و این امر باعث تکدر خاطر شده بود.

 انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.