سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

تشکل هاى دانش آموزى بسترى براى تربیت نیروى انسانى است

استاندار قزوین گفت: تشکل‌های دانش آموزی بسترى مناسب برای تربیت نیرو‌های کادر جمهوری اسلامی، تمرین اجتماعی شدن در جامعه و فعالیت‌های تشکیلاتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست تشکل‌های دانش آموزی گفت: نقش دانش آموزان در تعیین سرنوشت آینده کشور زودبازده نیست، اما به تدریج با حضور و فعالیت در چنین تشکل‌هایی در طول زمان و در فرایند اجتماعی شدن، آنان برای آینده نظام جمهوری اسلامی آماده می‌شوند.

وی اضافه کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی آن است که دانش آموزان علاوه بر ارتقای کیفیت آموزش، به پژوهش روی آوردند در حالیکه پیش از انقلاب اسلامی چنین نبود.

زاهدی خاطرنشان کرد: وابستگی به نفت همچنان مهم‌ترین و بزرگترین مشکل کشور است که تبدیل به یک کالای سیاسی می‌شود و اقتصاد ایران را به شدت به این محصول وابسته کرده است.

وی یادآور شد: البته در مدت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی صادرات غیر نفتی کشور ۵۷ درصد نسبت به سال ۵۷ افزایش داشته که یک دستاورد بزرگ برای ایران است.

استاندار ادامه داد: در حالیکه در رژیم پهلوی بانوان، نقش دکوری داشتند امروز در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند و حتی در زمان انقلاب اسلامی کنار مردان حضور و مشارکت گسترده داشتند.

زاهدی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات جامعه این است که رقابت‌های حزبی تبدیل به منازعات سیاسی شده که نشان دهنده سابقه ضعیف فعالیت تشکیلاتی است و در این میان تنها راه حل، گفت و گوی احزاب و اجماع در منافع و مصالح ملی است.

انتهای پیام/ک

نشست تشکل‌های دانش آموزی در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.