سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شیراز/امیری فرماندار شیراز شد

محمدرضا امیری به عنوان فرماندار شیراز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم تکریم و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شیراز امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان فارس در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

احمدی منش سرپرست فرماندار شیراز در این مراسم، گفت: ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در شیراز وجود دارد و شرایط فعلی در شان شیراز نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: به کمک مسئولان استانی به سمت جلو حرکت کنیم و شرایط استان را بهتر از گذشته اداره کنیم.

پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی هم،  بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم‌ها تلاش کنیم در پی انسجام و همدلی بین مسئولان و مردم باشیم و از تفرقه خودداری کنیم.

رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: نباید به صندلی‌ها دل خوش کرد آنچنان که وقتی گرفته شود ناراحت و زمانی که داده می‌شود خوشحال شویم بلکه آنچه می‌ماند ارزش خدمتگذاری است و با مردم صادق باشیم.

عالیشوندی فرماندار اسبق شیراز نیز در این مراسم گفت: تلاش کنیم گره‌ها و مشکلات را سریعتر باز و فرصت‌های اشتغال را فراهم کنیم.
وی افزود: خدا را شاکرم که در دوران خدمتم با حق و حقوق مردم معامله نکردم.

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شیراز امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان فارس در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

در این مراسم از زحمات احمدی منش سرپرست فرمانداری شیراز تکریم و تقدیر و محمدرضا امیری به عنوان فرماندار جدید شیراز انتخاب شد.

محمدرضا امیری پیش از این فرماندار شهرستان نیریز، بخشدار، معاونت فرماندار، معاونت پشتیبانی آب و فاضلاب فارس و مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری بوده است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت است.

انتهای پیام/م

معارفه فرماندار شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خیامی
۰۰:۵۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آقای فرماندار اگر واقعا میخواهید برای ملت کاری بکنید در این بحران کرونا به جای اینکه مشاغل مردم بیچاره رو که با این وضعیت گرانی دارند جانشان را کف دست میگیرند و کار میکنند و تعطیلی مشاغل که هیچ تاثیری جز بی پول تر شدن مردم نداره ورودی ایتان را کنترل کنید و نگذارید که از استانهای دیگه به این استان سفر کنند. که اگر این کار را تا الان کرده بودید امروز وضع استان فارس این نبود...