سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین کاروان رسانه انقلاب وارد مشهد شد

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ خراسان رضوی از لزوم حضور گسترده رسانه در جشن ۴۰ سالگی انقلاب خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه‌ استان گفت: امروز ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه خبری در کشور داریم، ولی قبل انقلاب حتی یک پایگاه خبری هم وجود نداشت.

وی تصریح کرد: بعداز انقلاب ۶۵۰ روزنامه فعال در کشور وظیفه نشر و انتشار خبر‌ها را برعهده دارند  و ۱۵۷ رسانه خارجی با حضور یک هزار و ۳۶۵ خبرنگار در کشور فعالیت می کنند.

((لزوم اشاعه امید در جامعه با نگاه به آینده)) شعار دهه فجر امسال است

حیدرخوش نیت سرپرست فرمانداری مشهد هم در این نشست گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار محوری دهه فجر امسال است و در این راستا هم باید دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را نشان دهیم و هم امید را برای پیشرفت هر چه بهتر ایران به مردم بگوییم و این نقش بارز رسانه‌ها است.

وی تصریح کرد: در موج تبلیغات رسانه‌ای بیگانگان باید با شفاف سازی جلوی خیلی از شایعات و اقدامات رسانه‌های خارجی را بگیریم و آسیب‌های احتمالی را خنثی کنیم.

سرپرست فرمانداری مشهد به برخی از مطالبه گری مردم به صورت غیر قانونی اشاره کرد و گفت: این گونه مطالبه گری که همراه با تحصن و شعار‌هایی همراه است آب به آسیاب دشمن ریختن است و رسانه‌های بیگانه از این موضوع موج سواری می کنند.

رسانه بهترین ابزار برای انعکاس مطالبه گری مردم است و بعنوان رکن سوم دمکراسی در یک جامعه است.

انتهای پیام//ج.ر


مسئولیت بزرگ رسانه در آگاهی بخشی درست به جامعه

برچسب ها: بسیج ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.