سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیوزویک: سخنرانی سالانه ترامپ دلیل دیگری برای استیضاح اوست

پایگاه نیوزویک در مطلبی به نقل از یک فعال سیاسی نوشت سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور آمریکا دلیل دیگری برای کنگره است تا او را استیضاح کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه نیوزویک در مطلبی نوشت سخنرانی سالانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مهمل بوده و این سخنرانی دلیل دیگری است که کنگره باید شروع به پیگیری استیضاح او کند.

«تام استایر» که کمپین «نیاز به استیضاح» را به راه انداخته و بیش از ۷.۲ میلیون امضا از اکتبر سال ۲۰۱۷ برای این منظور جمع کرده است، در گفتگو با نیوزویک درستی سخنرانی سالانه ترامپ را زیر سوال برد.

 این فعال ضد ترامپ گفت: به نظرمن این سخنرانی مهمل بود. شما فردی را (به عنوان رئیس جمهور) دارید که یکی از تفرقه‌اندازترین روسای جمهور در تاریخ آمریکا است. او کاری را جز حمله و بُهتان زدن انجام نمی‌دهد، او هر کاری را که می‌تواند برای ایجاد تفرقه در کشور انجام می‌دهد و در عین حال از خود به عنوان یک متحدکننده بزرگ حرف می‌زند. او در ادامه سخنرانی سالانه رئیس جمهور آمریکا را واقعا مضحک، خنده‌دار و بی‌محتوا دانست.

نیوزویک به نقل از روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد ترامپ در ۶۵۰ روز از ریاست جمهوری خود بیش از ۶ هزار ادعای اشتباه و گمراه کننده  مطرح کرده است.

پایگاه خبری نیوزویک به نقل از استایر نوشت: او تمام مدت دروغ می‌گوید. ما باید از دست او خلاص شویم. تنها راهکار برای نجات دموکراسی ما از دست این رئیس جمهور یاغی این است که کنگره به حرف ۷.۲ میلیون آمریکایی، که خواستار استیضاح ترامپ هستند، گوش داده و و روند برکناری فوری ترامپ از ریاست جمهوری را آغاز کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.