سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه آزاد اروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت:مساجد کانون‌های دینی ، سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شوند .

همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: برنامه های خاصی را در حول کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه آزاد اروند دنبال می کنیم و حمایت های خود را از این کانون ها با توجه به تغییرات صورت گرفته در ساختار مدیریتی آنها در منطقه آزاد اروند  بهتر به پیش می بریم در همین راستا ارتباطات جدیدی که موجب تقویت این کانون ها باشد باید با همراهی فعالین کانون ها شکل گیرد.

وی افزود: یکی از مسائلی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در برنامه‌های خود داشته این است که بخشی از ساختارهایی که تاکنون زیر نظر استان بوده را منفک کرده و آن‌ها را در منطقه آزاد اروند پیگیری و اجرا کرده و زیر نظر مرکز تعریف کنیم که این اتفاق با پیگیری های صورت گرفته توسط این اداره کل در دبیرخانه کانون های  فرهنگی هنری مساجد به سرانجام رسید .

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به تعداد کانون های فعال در منطقه آزاد اروند ،گفت: ما در آبادان و خرمشهر تعداد ۵۰ کانون فعال فرهنگی و هنری مساجد  فعال  داریم و امیدوارم هماهنگی این کانون‌ها با دیگر دستگاه‌ها در منطقه آزاد اروند بیشتر شود.

قنواتی به انتخاب   حمید بحرینی بعنوان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود: امیدواریم  بحرینی با توجه به فعالیت‌ها و تجربیات فرهنگی و قرآنی  و مدیریتی که در شهرهای آبادان و منطقه آزاد اروند در بخش فرهنگی و هنری داشته و دارند کمک کند تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونق بیشتری بگیرند.

وی بابیان اینکه در برخی مساجد دوره‌های بسیار خوب و پیشرفته‌ای برگزار می‌شود گفت: مساجد تنها کانون‌های دینی نیستند بلکه کانون‌های سیاسی و اجتماعی نیز محسوب می‌شوند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مساجد ،کانون و مرکز همه نیازهای جامعه محسوب می شوند و این پتانسیل و توانایی در منطقه آزاد اروند وجود دارد که بتوانیم  فعالیت های قابل قبولی در آنها شکل داده و در راستای خواسته نظام و جامعه اسلامی گام برداریم .

انتهای پیام/ د

فعالیت۵۰ کانون فعال فرهنگی و هنری مساجد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.