سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

استان سمنان می‌تواند پایلوت دولت الکترونیک باشد/ ایجاد شفافیت عملکرد مسئولان برای مردم بسیار مهم است

کاتب گفت: جمعیت کم، سطح سواد بسیار بالا در زمره مزیت‌های استان سمنان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان سمنان به دلیل دارا بودن سطح بالای باسوادی و همچنین جمعیت کم و نزدیکی به پایتخت بهترین مکان برای اجرای پایلوت دولت الکترونیک است.

وی بابیان اینکه ایجاد شفافیت عملکرد مسئولان برای مردم بسیار مهم است و اعتماد عمومی را بالا می‌برد، تأکید کرد: امروز فساد یکی از دغدغه‌های مهم در مجلس شورای اسلامی است و از سوی دیگر استان سمنان طی سال ۹۸ می‌تواند میزبان طرح دولت الکترونیک باشد که هدف آن کاهش فساد است لیکن باید همت کنیم تا این مهم محقق شود.

کاتب بابیان اینکه در دوران قبل از انقلاب کمتر از ۱۴ هزار پزشک در کشور وجود داشت که این میزان امروز به ۱۴۰ هزار نفر رسیده است، گفت: به همان نسبت که در بخش‌های مختلف پیشرفت‌هایی حاصل‌شده، ظرفیت‌های جوانان ما نیز فوق العاده ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به تصویب قانون انتخابات استانی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عده‌ای غیر منصفانه در کشور به قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود نقد می‌کنند که این امر منجر به از بین بردن اتحاد عمومی در کشور می‌شود لیکن به آن‌ها می گوییم که ساز اختلاف و دورویی را در کشور کوک نکنیم چرا که این نظام نیازمند اتحاد و همدلی است.

انتهای پیام / گ

مبارزه با فساد دغدغه مجلس است

برچسب ها: اخبار مجلس ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.