سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان یزد پتانسیل مسابقات قهرمان کشوری کیک بوکسینگ را دارد

نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور گفت: استان یزد پتانسیل و توانمندی زیادی در ورزش رزمی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، میترا کریمی نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در آیین افتتاحیه نخستین دوره از مسابقات چند جانبه کیک بوکسینک WKA بانوان در بافق گفت: استان یزد پتانسیل و توانمندی زیادی در ورزش رزمی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ را دارد.

وی افزود: در صورت فراهم شدن مقدمات تا پایان سال این مسابقات در این استان برگزار می شود.

کریمی با بیان اینکه رشته‌های متفاوتی برای فعالیت ورزش بانوان در سطح کشور داریم، افزود: سعی بر این است بانوانی که  پتانسیل  و علاقه‌مند به فعالیت  هنرهای رزمی هستند امکاناتی را فراهم کنیم تا بتوانند در تمام رشته‌ها حضور داشته باشند.

کمال حر زاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان یزد نیز گفت : از قلب مسابقات چند جانبه کیک بوکسینک  یک تیم استثنا از استان یزد برای مسابقات آسیایی یا جهانی سبک wka اعزام می‌شود که احتمال خیلی زیاد اعضای شرکت کننده رزمی کاران بافقی هستند.

وی تصریح کرد: در دوماه گذشته ۸ تیم  از استان یزد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان یزد گفت: برنامه ریزی هایی انجام شده تا با انتخاب  اسپانسر خوب  تیم ملی کیک بوکسینگ در یزد برگزار شود.

انتهای پیام/ی

استان یزد توانمندی زیادی در ورزش رزمی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.