سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشی گرفتن میزان رشد تعداد پزشک ایران از آمریکا، ژاپن، کانادا و فرانسه +اینفوگرافی

کانال نوجوان وابسته به دفتر رهبر انقلاب، اینفوگرافیکی پیرامون دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی منتشر کرده که مشاهده و بررسی آن برای هر ایرانی واقعی افتخارآمیز است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

عملکرد بخش سلامت از مهم‌ترین معیار‌های ارزیابی میزان پیشرفت کشورهاست، برای بررسی وضعیت سلامت در هر کشور شاخص‌های مختلفی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها شاخص تعداد پزشک است. این شاخص نشان می‌دهد به ازای هر ۱۰۰۰ نفر چه تعداد پزشک در یک کشور وجود دارد.

در همین راستا کانال نوجوان از کانال‌های وابسته به دفتر رهبر انقلاب، اینفوگرافی منتشر کرده که مشاهده و بررسی آن برای هر ایرانی واقعی افتخار آمیز است.

در ادامه این اینفوگرافی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دهه فجر 97 ، برترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ب.م
۱۱:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
با عنایت به موضوع خواهشمند است پزشک خانواده را راه اندزی نمایید تا از اتلاف انرژی جلوگیری شده و در هزینه ها صرفه جویی گردد وبه9 مردم دراین مورد آموزش لازم داده شود.