سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان اردبیل:

مسئولان در راستای تحقق مطالبات مردم در اردبیل تلاش کنند

دادستان اردبیل گفت: باید مسئولان در راستای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به‌کار گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: اولویت دستگاه قضائی حل مشکلات مردم و خدمت بی منت است و حل مشکلات مردم مبنای کار قرار گرفته تا دغدغه مردم را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دادگستری اردبیل حضور در مساجد حاشیه شهر و دیدار مردمی است و در این مدت دستگاه قضائی به همران مسئولان استان در مناطق حاشیه حضور یافته و از نزدیک مشکلات مردم را برطرف کرده و راهکار اساسی ارائه می‌دهند.

دادستان اردبیل گفت: حضور در جمع مردم و بررسی مشکلات مردم اولویت اساسی است و در این زمینه وظیفه دستگاه قضائی حائز اهمیت است تا برای حل مشکلات مردم راه‌حل ارائه شود.

عتباتی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز و راه‌سازی انجام یافته که باید اطلاع‌رسانی شود.

وی گفت‌: از مردم نیز انتظار داریم اقدمات انجام یافته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را با قبل آن مقایسه کنند چرا که دستاورد‌های بسیار زیادی به دست آورده‌ایم و البته مشکلاتی نیز داریم که باید مسئولان برای حل این مشکلات اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: یکی از معضلات اجتماعی که متأسفانه جامعه با آن درگیر شده است اعتیاد است لذا دستگاه قضایی استان در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر با هماهنگی کامل با نیرو‌های نظامی و انتظامی اقدامات قابل توجهی داشته است بطوریکه کشفیات مواد مخدر اردبیل نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است و برخورد جدی با قاچاقچیان به ویژه با دانه درشتان سوداگران مرگ انجام گرفته است.

عتباتی با اشاره به این که دشمنان و استکبار جهانی از طریق مواد مخدر درصدد ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند بیان کرد: باید همگان به ویژه خانواده‌ها در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی گفت‌: دشمنان با برنامه‌ریزی هدفمند به دنبال تشدید آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان جامعه هستند و سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده‌اند تا از طریق مواد مخدر جوانان را به تباهی بکشانند که هوشیاری لازم در این زمینه اولویت اساسی است.

دادستان اردبیل از اقدام اساسی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی مقابله با خرده فروشان مواد مخدر برشمرد و بیان کرد: در این زمینه اقدامات اساسی انجام یافته و بسیاری از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و جمع آوری شده اند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود هوشیار باشند تا دچار بلای خانمان سوز اعتیاد نشوند چرا که اعتیاد تباهی و سیاهی را به بار می‌آورد.

انتهای پیام/ح

افزایش کشفیات مواد مخدر در اردبیل

برچسب ها: دادستان ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.