سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

فراخوان مشمولان زیر دیپلم ،دیپلم و فوق دیپلم در بهمن ماه 1397 جهت اعزام به خدمت

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از فراخوان مشمولان زیر دیپلم ،دیپلم و فوق دیپلم در بهمن ماه 1397 با توجه به مناسبت های پیش رو جهت اعزام به خدمت خبر داد.

سرهنگ امیررضا حیدری معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: با توجه به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در 20 و همچنین 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، تاریخ اعزام کلیه مشمولان غائب و غیر غائب استان در مقاطع زیر دیپلم ،دیپلم و فوق دیپلم 23 بهمن ماه خواهد بود.

وی بیان کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 بهمن ماه دریافت کرده اند تاریخ اعزام آنان 23 همین ماه خواهد بود که می بایست راس ساعت 7 صبح روز سه شنبه مورخه 23 بهمن ماه به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در (ایلام ،بلوار شهید بهشتی ،خیابان شهروند )مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام یادآور شد:افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند ،می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10)مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور ،بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به این مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود ادامه داد: مشمولان می بایست برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت ،برگ واکسیناسیون،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ،کارت ملی و ..را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ د

فراخوان مشمولان جهت اعزام به خدمت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.