سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به سیستان و بلوچستان

مازیار کشاورز عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شانزدهم بهمن ماه برای بررسی مسائل و مشکلات اداره کل ارتباطات زیرساخت سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار کشاورز که در این سفر محمدی، معاون توسعه منابع مدیرعامل, همتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان‌های استان تهران و امور هماهنگی استان‌ها وی را همراهی می‌کردند, در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان سیستان و بلوچستان حضور یافت و با مدیرکل و کارکنان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار مهندس مرتضوی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان گزارشي از عملکرد حوزه‌های مختلف فنی ، مالی ، اداری ، قراردادهاي نگهداري و پروژه‌های در دست اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح استان را ارائه و در پایان همكاران نیز مشكلات كاري خود را مطرح کردند .

مهندس کشاورز ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران اداره کل با بیان تشریح سیاستهای کلی شرکت ، درخصوص مسائل مطرح شده به بررسی راهکارهای حل مشکلات پرداختند .

دیدار و گفتگو با کارکنان شرکت‌های نگهداری شبکه و تاسیسات استان و بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل فنی و پرسنلی مطرح شده از دیگر برنامه های سفر یک روزه عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و مديران همراه بود.

همچنین کشاورز و هیات همراه از مرکز ماهواره زمینی زاهدان و بخش‌های مختلف این مرکز (دیتا، پاور، انتقال و ...) بازدید کردند .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.