سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۲۸ طرح عمرانی و صنعتی در فارس/اشتغالزایی ۹۰۰ نفر با بهره برداری از واحدهای صنعتی

همزمان با دهه فجر از ۲۸ طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار دو هزار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس بهره برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: علاوه بر این طرح ها در این ایام عملیات اجرایی ۱۱ طرح عمرانی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از طرح‌های موجود ۱۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد، افزود: با بهره برداری از این طرح‌های صنعتی در مجموع برای ۹۰۰نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

فتوحی، مجموعه صنعتی تولید مبدل‌های حرارتی در شهرک صنعتی ملوسجان را از مهمترین طرح‌های صنعتی آماده بهره برداری اعلام و تصریح کرد: این مجموعه صنعتی با ظرفیت تولید سالانه ۴ هزار تن تولید انواع مبدل‌های حرارتی، با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۵۰ میلیارد ریالی، راه اندازی و برای ۱۳۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز واحد بسته بندی و نگهداری انواع گوشت قرمز و مرغ، واحد انبارداری و نگهداری مواد غذایی در سردخانه ثابت، واحد تولید انواع کنسرو و تن ماهی، واحد بسته بندی ادویه جات، واحد تولید پنیر پیتزا، واحد بسته بندی و خشک کردن میوه و سبزی، واحد تولید خوراک آبزیان، واحد تولید خامه قنادی، واحد تولید کالای خواب، واحد تولید کارتن، واحد تولید البسه یکبار مصرف پزشکی، واحد تولید شیشه شور و شیشه پاک کن، واحد تولیدی و بسته بندی و خشک کنی سبزی، واحد تولید محصولات بتنی و واحد مجهز سنگبری و فرآوری سنگ است.

فتوحی با بیان اینکه ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها با هدف توسعه و تکمیل زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در بخش‌های توسعه شبکه‌های برق‌رسانی، آب‌رسانی و گازرسانی و همچنین زیرسازی و آسفالت معابر و تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شیراز، خنج، لار، سروستان ۲، آباده طشک، بوانات، پاسارگاد و فتح آباد مرودشت عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، از آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح عمرانی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در این ایام خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اوز، فیروزآباد، میمند، لار، مهر، جره و بالاده، داراب، خرامه، زرین دشت، تنگ حنای نی ریز و خنج آغاز می‌شود.
انتهای پیام/م

افتتاح ۲۸ طرح عمرانی و صنعتی در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.