سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاد بزرگ شطرنج استان کرمان در ترکیب تیم ملی

پوریا درینی، استاد بزرگ شطرنج استان کرمان با کسب ۶ امتیاز، ضمن ۶ واحد افزایش ریتینگ، با قرار گرفتن در مکان پنجم بار دیگر به عضویت تیم ملی شطرنج کشورمان در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پنجاه و دومین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی مردان کشور با حضور ۱۲ شطرنج باز به مدت ۱۰ روز در شهر جم استان بوشهر برگزار شد.

استاد بزرگ پوریا درینی از جیرفت به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور داشت.

درینی در مسابقات نیمه نهایی قهرمانی کشور مقام سوم را بدست آورده بود و هم اینک در یک جدول ۱۲ نفره به صورت دوره‌ای در ۱۱ دور رقابت کرد که در نهایت با کسب ۶ امتیاز، ضمن ۶ واحد افزایش ریتینگ، با قرار گرفتن در مکان پنجم بار دیگر به عضویت تیم ملی شطرنج کشورمان در آمد.

با انجام این رقابت‌ها قهرمان کشور در سال ۹۷ شناخته شد و ۵ نفر برتر هم به عضویت تیم ملی درآمدند.

بدین ترتیب، با خاتمه یافتن دور یازدهم و پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی مردان ایران به میزبانی بوشهر، علیرضا فیروزجا که در دور دهم با تساوی مقابل آرین غلامی قهرمانی خود را مسجل کرده بود، این بار نیز مقابل مهدی غلامی اوریمی به پیروزی رسید و با کسب ۹ امتیاز به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

همچنین در دور پایانی پویا ایدنی مقابل امیررضا پوررمضانعلی و مرصاد خداشناس مقابل پوریا درینی به تساوی رسیدند، پویا ایدنی باکسب ۷.۵ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات رسید و مرصاد خداشناس نیز با ۶.۵ امتیاز سوم شد.

آرین غلامی، پوریا درینی، آرش طاهباز، امیرضا پوررمضانعلی، مسعود مصدق پور، احسان قائم مقامی، آرش داغلی، مهدی غلامی اوریمی و امیرمسعود مرادی در رده‌های چهارم تا دوازدهم این مسابقات قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

راهیابی شطرنج باز جیرفتی به تیم ملی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.