سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث سالیانه یک هزار و ۴۰۰ مترمربع زیرساخت در بقاع متبرکه فارس

معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از احداث سالیانه یک هزار و ۴۰۰ مترمربع زیرساخت در بقاع متبرکه فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، الیاس رضایی معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: با توجه به حضور زائران بسیار در بقاع متبرکه این استان که بیشترین امامزاده را در سطح کشور به خود اختصاص داده است، نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای میزبانی شایسته از آن‌ها هستیم.

وی افزود: بازسازی بقاع متبرکه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آسایش زائران و مجاوران این اماکن، از جمله اقداماتی است که در فارس به صورت جدی دنبال می‌شود.

رضایی گفت: هدف از این برنامه‌ها که در قالب طرح‌های جامع مورد پیگیری قرار می‌گیرد، تأمین جاده دسترسی، آب، برق، گاز، زائرسرا و سرویس بهداشتی و بسیاری دیگر از امکانات است.

این مسئول ادامه داد: آمار انجام این اقدامات در فارس، سالیانه به یک هزار و ۴۰۰ مترمربع می‌رسد.

وی افزود: با توجه به تأکید رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در این اماکن نیز مدنظر قرار گرفته است.

رضایی گفت: پیش‌بینی ایجاد ۱۵۰ کتابخانه در طرح جامع امامزادگان و دعوت از مسئولان کتابخانه‌های عمومی فارس و خیران برای ایجاد کتابخانه در این اماکن و بر اساس طرح‌های جامع، بخشی از این تلاش‌ها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/چ

احداث زیرساخت در بقاع متبرکه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.