سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی بیش از ۱۹۰ نفر با افتتاح طرح‌های کشاورزی در میاندوآب

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بهره برداری از ۱۲ طرح اقتصادی، عمرانی و تولیدی کشاورزی دراین شهرستان برای بیش از ۱۹۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در مراسم بهره برداری از مرکز جمع آوری شیر واقع در روستای حاجی بهزاد شهرستان میاندوآب که  با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۱۲ طرح اقتصادی، عمرانی و تولیدی کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می شود.

دیانتی افزود:  با نگاهی گذرا به عملکرد بخش کشاورزی شهرستان نسبت به قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزایش چشمگیر تولید در حوزه های مختلف بخش کشاورزی نمایان می شود، تمامی شاخص های ارزیابی عملکرد 4 و در بعضی موارد 10 برابر شده است.

وی از راه اندازی و افتتاح پروژه های عظیمی در بخش آب و خاک نظیر اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بارانی تجمیعی در واحد عمرانی یک  به مساحت۱۳۲۰ هکتار در این شهرستان در سال 98 خبر داد.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح ها به مناسبت دهه فجر در میاندوآب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.