سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرور دستاورد‌های انقلاب در مجمع عالی بسیج طبس

مجمع عالی بسیج شهرستان طبس با حضور جمع کثیری از بسیجیان امروز برگزار و انتخابات این مجمع نیز در این جلسه انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،سرهنگ خسروی هادی سیاسی کشوری و سخنران ویژه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس در جمع بسیجیان گفت: یکی از راه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب ایران این است که از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی استفاده کند تا بگوید مدیریت دینی کارآمد نیست اما حقیقت این است که مدیریت دینی کارآمد است و اگر ما از این مدیریت استفاده می‌کردیم امروز تا این حد نیز وابسته نبودیم.

وی افزود: خودکفایی و بی نیازی به معنای استفاده از منابع داخلی خود موجب سروری بر دنیا می‌شود و جایگاهی که ما امروز از نظر نظامی داریم می‌توانیم از نظر اقتصادی نیز داشته باشیم.

سرهنگ خسروی گفت: یک دلیل کلی ما بر کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، استقامت و ایستادگی ۴۰ ساله آن است.

هادی سیاسی کشوری و سخنران ویژه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس افزود: تفاوت امروز با قبل انقلاب این است که توجه و تنبه در اسلام وجود دارد و اینکه پهلوی مانعی بر سر راه پیشرفتش نبود اما وابسته بود و امروز تمام دنیا در مقابل ایران ایستاده اند و با سرعت زیادی به سوی پیشرفت پیش می‌رویم.

وی گفت: هنر جمهوری اسلامی این است که با ۸ سال جنگ، ۴۰ سال تحریم و ۱۷ هزار شهید در ردیف ۱۰ کشور اول جهان است.

سرهنگ خسروی افزود: اولین دستاورد انقلاب اسلامی، غبار زدایی از اسلام ناب است یعنی اسلام هویت خود را پیدا کرده و این به آن معنا نیست که امروز اسلام به طور کامل رعایت می شود اما به این معنا است که اسلام و مسلمانان جایگاه خود را در دنیا یافته است.

هادی سیاسی کشوری و سخنران ویژه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس استقلال سیاسی را دومین دستاورد انقلاب دانست و اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم در تمام شئونات خود دست دارند و از مدرسه تا کلان جامعه نمایندگانشان را خود انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به ارزشمندی عدد چهل بیان کرد: این چهل در میان ما مسلمانان با ارزش است،چهل سالگی انقلاب سال پختگی و بالندگی است اما دشمن نمی خواهد بالندگی ما را ببیند و امسال به گفته رهبر انقلاب همه ما باید فارغ از هر حزب و تفکر سیاسی به این ۴۰ سالگی اهمیت و ارزش بگذاریم.

سرهنگ خسروی تأکید کرد سال چهلم سال حساسی است و همه باید به منافع ملی فکر کنیم و تا ۲۲ بهمن به یکدیگر یادآوری کنیم تا سخن رهبری را فراموش نکنیم که مگس روی زخم می‌نشیند و سعی کنیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/غ

استقلال سیاسی از دستاوردهای انقلاب

برچسب ها: بسیج ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.