سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان نمایشگاه عکس در گیلان

فراخوان نمایشگاه عکس "۴۰ عکس ۴۰ عکاس" در رشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فراخوان نمایشگاه عکس با عنوان "٤٠ عکس ٤٠ عکاس" به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گیلان منتشر شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف شناسایی، حمایت، تقدیر و پرورش استعداد‌های درخشان عکس و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین هنرمندان و جوانان سراسر کشور با رقابت در یک عرصه فرهنگی و هنری، به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی ارشاد گیلان اظهار داشت: در این فراخوان با استفاده از زبان هنر به موضوعاتی چون جوانان، ورزش، ورزش بانوان، نشاط و امید، نماز و نیایش، حماسه حضور، ایثار و شهادت، سازندگی و دستاورد‌های انقلاب پرداخته می‌شود.

مصفا آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار را ٢٤ بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: نمایشگاه عکس "۴۰ عکس ۴۰ عکاس" ٢٧ بهمن لغایت دوم اسفند ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این فراخوان می‌توانند به سایت photo.jelvehbaran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

برگزاری نمایشگاه عکس "۴۰ عکس ۴۰ عکاس" در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.