سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در رشت

نمایشگاه میدانی عکس انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با نصب تصاویری از دوران باشکوه انقلاب در میادین و خیابان‌های اصلی شهر رشت برپا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشگاه میدانی عکس انقلاب اسلامی، یکی از بخش‌های جشنواره فرهنگی هنری انقلاب اسلامی - استان محسوب می‌شود که به همت این اداره‌کل و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در حال برگزاری است.

وی افزود: عکس‌هایی که در نمایشگاه میدانی انقلاب اسلامی در رشت به نمایش گذاشته شده‌اند، برای استفاده همگان به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اختصاصی جشنواره در تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز بارگزاری شده است.

معاون امور هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به جشنواره فرهنگی هنری انقلاب اسلامی - استان گیلان تصریح کرد: این جشنواره با هدف بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت و انتقال فرهنگ انقلابی به نسل حاضر در بخش‌های قرآنی، موسیقی، فیلم، نماهنگ، عکس، شعر، پوستر، شب‌های خاطره، تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب و بخش شهرستانی تا اسفند ماه امسال در گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه میدانی عکس انقلاب اسلامی در میادین و خیابان‌های اصلی شهر رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.