سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعکاس شفاف رویداد‌ها توسط رسانه‌ها در ۴ دهه اخیر

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: تمام رسانه‌ها و خبرنگاران طی ۴ دهه گذشته همواره همراه نظام اسلامی زمینه انعکاس شفاف اخبار و کارکرد‌ها را به خوبی فراهم کرده‌اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز در نشست خبری، گفت: حقا توسعه رسانه‌ها و بسترسازی مناسب برای فعالیت‌های گسترده رسانه‌ای در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز جامعه، از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با قدردانی از رسانه‌ها تاکید کرد: تمام رسانه‌ها و خبرنگاران طی ۴ دهه گذشته همواره همراه نظام اسلامی زمینه انعکاس شفاف اخبار و کارکرد‌ها را به خوبی فراهم کرده‌اند.

طاهری با بیان اینکه علت محدثه انقلاب اسلامی ایران، مردم، رهبری توانمند و مدیریت روحانیت بوده است، گفت: حضور مردم، مدیریت و پشتیبانی روحانیت و راهبری رهبر معظم، از عناصر بقا و دوام انقلاب و نظام اسلامی است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که از روحانیت آگاه دور بوده و فاصله داشت، غالبا به انحراف کشیده شد.
طاهری تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاد، به دلیل حضور حضرت امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری در راس این حرکت بزرگ بوده است.

او با بیان اینکه معمولا تمام انقلاب‌ها منجر به تلاطم می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی با تمام انقلاب‌ها تفاوت داشت، زیرا یک خواسته ایدئولوژی جدید را در جامعه بسط داد، انقلاب اسلام حقیقی را به جامعه معرفی کرد و آن را بسط داد.

طاهری با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب، توطئه‌های مختلفی را طرح ریزی و اجرا کردند، گفت: اگر هر یک از این توطئه‌ها برای سایر کشور‌های مدعی قدرت واقع شده بود، شیرازه آن‌ها را بر هم می‌زد.

او گفت: جامعه روحانیت در استان فارس و شیراز نیز قبل از سال ۴۲ با حضور شخصیت‌های بزرگی تشکیل شد و بعد از سال ۴۲ همراهی منظمی با حضرت امام خمینی (ره) داشت.

طاهری با تصریح اینکه جامعه روحانیت همواره با مردم همراهی داشته و در خدمت مردم بوده و در دوران انقلاب نیز فعالیت‌ها را مدیریت کرده است، گفت: امروز هم جایگاه مردمی روحانیت را هیچ یک از گروه‌ها ندارند؛ روحانیت همچنان مامن مردم بوده و جامعه انتظار دارد که روحانیت در همه امور ورود کند.

او با تصریح اینکه جامعه روحانیت شیراز خود را موظف می‌داند که زیان مردم باشد، گفت: جامعه روحانیت با هیچ کس عقد اخوت ندارد، تنها خط قرمز ما رهبری است.

طاهری تاکید کرد که با برنامه ریزی جدید شاهد بسط و گسترش فعالیت جامعه روحانیت در سطح استان فارس خواهیم بود و گفت: جامعه روحانیت از ابتدا پشت سر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و در تمام فراز و نشیب‌ها ورود داشته است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت:این جامعه با هر کس که به دنبال خیانت به مردم و کشور باشد، بدون اغماض، برخورد و از هر مسئولی که در مسیر الهی، خط رهبری و در راه خدمت به مردم باشد، پشتیبانی خواهد کرد.

طاهری با تاکید براینکه این نظام اسلامی منبعث از دستورات پیامبر مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) بوده است، گفت: این انقلاب توسط مردم محروم و به رهبری روحانیت حادث شد و تا امروز مردم در همه صحنه‌ها حضوری موثر داشته و پشتیبان نظام و انقلابشان بوده اند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تصریح اینکه هر لنگ و توقفی در کار بوده مربوط به مسئولان بوده نه مردم، خاطرنشان کرد: استان فارس همواره و در تمام حوزه‌ها در قله بوده است.

طاهری تصریح کرد: مسئولان باید خود را با مردم همراه کرده و سرعت حرکتشان را با مردم تنظیم کنند و گفت: مسئولان ارشد استان باید با مدیرانی که توان حرکت همراه مردم را ندارند، خداحافظی کنند.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.