سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی ۱۵۳ هزار واحد‌های صنفی در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت:در ده ماه سال ۹۷ حدود ۱۵۳ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در نشست خبری به مناسبت دهه فجر گفت: در حدود ۱۸ درصد از تولید ناخالص ملی مربوط به اصناف است و در سطح کشور حدود ۳ میلیون واحد صنفی در سراسر کشور و ۲۲۰ هزار واحد صنفی در خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: از ۲۵ مهر تا ۲۳ دی ماه امسال حدود ۱۵۲ تن گوشت منجمد در ۹۸ واحد صنفی و ۲۷۵ تن مرغ منجمد در ۱۲۰ واحد صنفی و ۳۰ تن در روز مرغ گرم با قیمت ۹۸۰۰ تومانی و در مجموع ۱۷۶ تن گوشت مرغ گرم در فروشگاه‌های منتخب توزیع شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: از اول اسفند ماه طرح‌های ویژه نظارتی را در اطراف حرم مطهر با استقرار ۵ پایگاه ثابت و بیش از ۱۲۰ واحد گشتی سیار انجام خواهیم داد.

بنانژاد به نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره اشاره کرد و افزود: از ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد با حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان برتر کشوربرگزار می‌شود.

امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد هم در این نشست گفت: تعداد دو هزار ۸۴۷ شکایت حضوری انجام شده که هزار و ۴۷۲ مورد جلب رضایت شده و مبلغ ۵ میلیارد تومان به شاکیان برگشت داده شده است.

وی تصریح کرد: میزان ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌باشد که ۱۴ هزار و ۷۷۵ فقره فرم تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد به تعداد کل شکایت‌های اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد کل شکایت مردمی و ستاد خبری نه هزار و ۶۲۳ مورد بوده و تعداد تخلفات شناسایی شده ۱۸ هزار و ۹۷۴ مورد است.

دلداری افزود: عمده تخلفات نیز در حوزه عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، تقلب و کم فروشی بوده است.

انتهای پیام//ا. آ
 

بازرسی واحدهای صنفی در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.