سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

مهمترین دستاورد انقلاب حاکمیت اسلام با محوریت ولایت است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام با محوریت ولایت فقیه در جامعه است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ظهر امروز در سلسله سخنرانی‌های قبل از نماز ظهر و عصر رواق امام خمینی (ره) در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به بیان بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده قوی ملت ایران بر استکبار جهانی غلبه کرد.

وی با بیان اینکه ارائه روش نوینی از حکومت داری با محوریت ولایت فقیه مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با پشتیبانی همه جانبه از ولایت فقیه توانستند راه عزت و سربلندی را در پیش بگیرند بنابراین اتکا به نظریه ولایت فقیه موثرترین راهکار مقاوم بودن در برابر مشکلات است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی استقامت ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به یک الگوی عملی در برابر سایر ملت‌ها مبدل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به اینکه امروز دشمن با شعار جدایی دین از سیاست به دنبال تضعیف قوانین اسلام است، افزود: جدایی دین از سیاست به معنای دخالت ندادن دین در امور سیاسی از راهکار‌های اسلام‌زدایی از سوی دشمن است.

وی تصریح کرد: شعار جدایی دین از سیاست، حربه اساسی دشمنان اسلام در زمان گذشته و حال بوده است حربه‌ای که استعمار سعی کرد با توسل به آن به اهداف خود برسد چرا که آنان می‌دانند که ضوابط و قوانین دینی مانع نایل رسیدن آنان به منافع‌شان است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه اتحاد، انسجام و همدلی مردم و مسئولین در زیر چتر ولایت فقیه راز و رمز پیشرفت و موفقیت در همه عرصه‌هاست، گفت: اقتصاد مقاومتی، بکار بستن اصول اصلی انقلاب و تقویت خودباوری در عرصه‌های مختلف زندگی از مهمترین راهکار‌های رسیدن به عزت و سربلندی است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اتحاد، انسجام و همدلی مردم رمز پیشرفت و موفقیت در همه عرصه‌هاست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.