سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات خبر داد

تشکیل ۳۶۴ پرونده قاچاق کالا در شهرستان شمیرانات در سال جاری

میر موسوی از تشکیل ۳۶۴ پرونده قاچاق کالا در شهرستان شمیرانات در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی میر موسوی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات در همایش گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از کسبه نمونه شهرستان که امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت دستاوردهای بسیاری داشتیم و حوزه اصناف در این عرصه پیشگام بودند.

وی افزود: اکنون کشور ما در شرایط جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد و وظیفه ما این است که فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف چند برابر کنیم.

میرموسوی گفت: دوران چهل سالگی انقلاب دوران پیری نیست، بلکه دوران شادی و بالندگی است. بر همین اساس باید به تمام اهداف و سیاست‌های سازمانی دولت تدبیر و امید دست یابیم.

وی افزود: در اوایل سال ۹۷ بحث واگذاری ستاد و تفویض اختیارات مطرح شد که مهمترین بخش آن مربوط به موضوع تنظیم بازار و و گشت‌های شبانه بود.


بیشتر بخوانید: کسبه عامل تقویت امنیت در جامعه هستند


رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات تصریح کرد: راه اندازی سامانه ۱۲۴ شهرستان شمیرانات یکی از اهدافی است که هم اکنون به آن دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار شهرستان گشت‌زنی و بازرسی‌های متعددی انجام شد که بر همین اساس ۵۶۰ گشت در شهرستان شمیرانات کار بازرسی را آغاز کردند.

میرموسوی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس ۳۶۴ پرونده قاچاق کالا از ابتدای سال ۹۷ در بخش شهرستان شمیرانات تشکیل شد.

وی افزود: امسال ۱۶ معدن غیرمجاز پلمپ و با متخلفان آن‌ها برخورد شد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شمیرانات تصریح کرد: در گذشته فعالیت واحد‌های فاقد کسب پروانه حدود ۳۰ درصد بود که هم اکنون به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی میز خدمت و دولت الکترونیک برای پیشبرد اهداف، تشکیل کمیسیون نظارت و همچنین اتصال سامانه اصناف به سیستم الکترونیکی از اهداف اداره صمت بود.

میرموسوی گفت: از ابتدای سال ۲۳ هزار پرونده بازرسی تعزیرات در شهرستان گزارش شد.

وی افزود: از کسبه و اصناف تقاضا داریم برای اجرای طرح نظارتی و گشت‌زنی‌ها در پایان سال با تعزیرات حکومتی شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.