سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح جزئیات حوادث شب گذشته در سیستان و بلوچستان از زبان فرمانده انتظامی استان / با هوشیاری ماموران، اشرار ناکام ماندند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزییات حوادث شب گذشته در استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار قنبری در باره جزییات حوادث شب گذشته در استان گفت:با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران انتظامی استان، حمله مهاجمان به مقر‌های انتظامی شهرستان‌های زاهدان و سرباز و نیز خودرو حامل متهمان، ناکام ماند و به هیچ یک از نیرو‌های پلیس آسیبی وارد نشد.

سردار قنبری افزود: ساعت ۲۳:۱۴ شب گذشته، افراد مسلح به پاسگاه "جندآباد" شهرستان زاهدان تیراندازی کرده که با عکس العمل به موقع فرمانده و ماموران این پاسگاه، اقدام کور مهاجمان نافرجام ماند؛ در پاکسازی منطقه، یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف شد.

وی همچنین به عملیات دیگر در شهرستان سرباز اشاره و بیان کرد: در این حادثه، تعدادی افراد ناشناس به پاسگاه بخش سرباز این شهرستان تیراندازی کردند که با هوشیاری و آتش پرحجم ماموران، از نفوذ مهاجمان به مقر انتظامی جلوگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی به عملیات موفقیت آمیز پلیس استان در منطقه جکیگور اشاره و تصریح کرد: شب گذشته، تعدادی افرادی مسلح به خودرو حامل انتقال متهمان حمله کرده که با اقدام به موقع و آتش پرحجم تیم امنیتی و حفاظتی، مهاجمان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند؛ در این حوادث، هیچ آسیبی به نیرو‌های پلیس وارد نشد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه از کشف ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر در درگیری ماموران انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح خبرداد و گفت: در این عملیات، دو تن از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری در خاتمه گفت: در سایه تلاش شبانه روزی نیرو‌های امنیتی و انتظامی، هوشیاری و آمادگی رزمی ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان و نیز همکاری خوب مردم استان، امنیت مطلوبی در این استان حاکم است.


بیشتر بخوانید: تیراندازی کور افرادناشناس به پاسگاه انتظامی سرباز کلات/ شهر در آرامش و امنیت کامل +فیلم


انتهای پیام/پ

تیراندازی افرادناشناس به پاسگاه انتظامی سرباز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.