سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش پیشگامان انقلاب در بهنمیر

همایش پیشگامان انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر در بهنمیر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، همایش پیشگامان انقلاب اسلامی با محوریت شهدای انقلاب این شهر، حسینعلی حسین نژاد، نادر سالاری و فیض الله پوراکبر و شهدای دفاع مقدس و مبارزان قبل از انقلاب اسلامی، محمدتقی عظیمی، علی کریمیان، اسرافیل کهن، عباس جهانیان، رجبعلی قلی پور، شمسعلی عاشوری، عزیزاله زارع و پرویز ملائیان به همت دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بهنمیر در مسجد محله دارابدین روشن برگزار شد.

حجت الاسلام محمد درزیان سخنران همایش پیشگامان انقلاب بهنمیر در این همایش گفت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه بزرگ بود و جزء معدود انقلاب‌های بزرگ و تاثیر گذار تاریخ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اتکا بر باور‌های الهی و شیعی پیروز شد، افزود: شیعه با دو بال انتظار و شهادت و رهبری ولایت فقیه تا اوج پرواز می‌کند. انقلاب اسلامی با رهبری فقیه‌ای جامع الشرایط و در منطقه‌ای پراهمیت و حساس برای قدرت‌ها به وقوع پیوست.

حجت الاسلام درزیان گفت: امروز ما با مشکلات جدی روبرو هستیم و با کسانی که مصداق سوره انفال، عهد می‌بندند، ولی به عهد خود وفا نمی‌کنند، مواجه هستیم.

وی فاصله بین نسل‌های انقلاب، حمله به استوانه نظام و عمود ولایت، مقام معظم رهبری، حمله به باور‌های اسلامی مانند حجاب، شهادت، چپاول سرمایه‌ها را از آفت‌های جامعه ما برشمرد.

سخنران همایش پیشگامان انقلاب بهنمیر افزود: امروز در کشور ما حول ولایت فقیه به وحدت نیازمندیم تا پرچم انقلاب اسلامی را به صاحبش امام زمان (عج) بسپاریم.

انتهای پیام/ م

یادبودی برای پیشگامان انقلاب اسلامی در بهنمیر

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.